ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΕΩΝ ΥΠΑΑΤ

Ηλεκτρονική διαδικτυακή Πλατφόρμα για τη διενέργεια ηλεκτρονικών διαβουλεύσεων του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων
  1. Διαχειριστής Ιστοτόπου
  2. Καθορισμος πλαισιου εφαρμογης της Δρασης 4.1.2 «Υλοποιηση επενδυσεων που συμβαλλουν στην εξοικονομηση υδατος» του Προγραμματος Αγροτικης Αναπτυξης (ΠΑΑ) της Ελλαδας 2014-2020»
  3. Πέμπτη, 30 Ιανουαρίου 2020
  4.  Εγγραφή μέσω email

Άρθρο 16

Χρηματοδότηση επενδυτικού σχεδίου

  1. Ένταση στήριξης

Η ένταση (%) της παρεχόμενης στήριξης εμφανίζεται στους παρακάτω πίνακες:
Πίνακας 1: Ο πίνακας 1 εφαρμόζεται στις εξής περιπτώσεις:
α) Κατάσταση υδατικού συστήματος όσον αφορά στην ποσότητα καλή και δυνητική εξοικονόμηση κατανάλωσης ύδατος >20%.
β) Κατάσταση υδατικού συστήματος όσον αφορά στην ποσότητα λιγότερο από καλή και δυνητική εξοικονόμηση κατανάλωσης ύδατος >25%
                          Πίνακας 1: ΕΔΩ 

Πίνακας 2: Ο πίνακας 2 εφαρμόζεται στις εξής περιπτώσεις:
α) Κατάσταση υδατικού συστήματος όσον αφορά στην ποσότητα καλή και δυνητική εξοικονόμηση κατανάλωσης ύδατος ≤ 20%
β) Κατάσταση υδατικού συστήματος όσον αφορά στην ποσότητα λιγότερο από καλή και δυνητική εξοικονόμηση κατανάλωσης ύδατος <25%
                         Πίνακας 2: ΕΔΩ

  1. Δημόσια και ιδιωτική δαπάνη
    • 2.1. Η χρηματοδότηση της υλοποίησης του επενδυτικού σχεδίου καλύπτεται από τη δημόσια δαπάνη και την ιδιωτική συμμετοχή.
    • 2.2. Η δημόσια δαπάνη (στήριξη) καθορίζεται ως ποσοστό επί του επιλέξιμου προϋπολογισμού και χορηγείται με τη μορφή επιδότησης κεφαλαίου από το Ευρωπαϊκό Γεωργικό Ταμείο Αγροτικής Ανάπτυξης [ΕΓΤΑΑ] και το Ελληνικό Δημόσιο.
    • 2.3. Η στήριξη χορηγείται απολογιστικά, δηλαδή μετά την υλοποίηση των επενδύσεων, την εξόφλησή τους και την παραλαβή τους από τα αρμόδια όργανα, με βάση τις δαπάνες που κρίνονται επιλέξιμες από αυτά.
    • 2.4. Η δημόσια οικονομική στήριξη πιστώνεται στον τραπεζικό λογαριασμό του δικαιούχου, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο Άρθρο 29.
    • 2.5. Η ιδιωτική συμμετοχή του δικαιούχου της στήριξης προκύπτει ως διαφορά μεταξύ του συνολικού προϋπολογισμού του επενδυτικού σχεδίου και της δημόσιας δαπάνης και καλύπτεται από το δικαιούχο με ίδια κεφάλαια ή/και με τραπεζικό δανεισμό, εφ’ όσον είναι απαραίτητο.
  2. Για τη διευκόλυνση της χρηματοδότησης της υλοποίησης του επενδυτικού σχεδίου, προβλέπονται τα εξής:
    • 3.1. Χορήγηση Προκαταβολής
      • 3.1.1. Μετά την έκδοση της απόφασης ένταξης πράξης είναι δυνατή η χορήγηση προκαταβολής η οποία δεν υπερβαίνει το 50% της υπολειπόμενης δημόσιας δαπάνης του επενδυτικού σχεδίου.
      • 3.1.2. Η πληρωμή προκαταβολής υπόκειται στη σύσταση τραπεζικής εγγύησης ή ισοδύναμης εγγύησης που αντιστοιχεί στο 100% του ποσού της αιτούμενης προκαταβολής.
      • 3.1.3. Οι εγγυητικές επιστολές εκδίδονται από χρηματοπιστωτικό ίδρυμα - μέλος του συστήματος πληρωμών ΔΙΑΣ υπέρ του αρμόδιου οργανισμού πληρωμών και είναι αορίστου χρόνου. Δεν επιτρέπεται η μερική αποδέσμευση της εγγυητικής επιστολής. Η εγγύηση μπορεί να αποδεσμευτεί όταν ο αρμόδιος οργανισμός πληρωμών εξακριβώσει ότι το ποσό της εγκεκριμένης δαπάνης που αντιστοιχεί στη δημόσια δαπάνη που σχετίζεται με τη δράση ισούται ή υπερβαίνει το ποσό της προκαταβολής. Είναι όμως δυνατή η αποδοχή ποσού εγκεκριμένης δαπάνης που υπολείπεται του ποσού της προκαταβολής όταν αυτό συμπληρώνεται από νέα εγγυητική επιστολή σε αντικατάσταση της δοθείσης για τη διαφορά μεταξύ του ποσού της προκαταβολής και της εγκεκριμένης δαπάνης ή όταν η μη αναλωθείσα διαφορά ανάμεσα στην εγγυητική επιστολή και στη δημόσια δαπάνη του αιτήματος πληρωμής επιστρέφεται από τον δικαιούχο.
      • 3.1.4. Με το Άρθρο 26 καθορίζονται οι διαδικασίες υποβολής και διεκπεραίωσης των αιτήσεων προκαταβολών καθώς και οι διαδικασίες και τυχόν δικαιολογητικά που απαιτούνται για τη χορήγηση, φύλαξη και επιστροφή των εγγυητικών επιστολών.
    • 3.2. Χρηματοδοτικά εργαλεία
      • 3.2.1. Για την κάλυψη της ιδιωτικής συμμετοχής ο δικαιούχος της στήριξης μπορεί να χρησιμοποιήσει ιδίους πόρους ή/και δάνειο. Το δάνειο που θα χρησιμοποιηθεί είναι δυνατόν να υποστηρίζεται από τα χρηματοδοτικά εργαλεία του ΠΑΑ.
      • 3.2.2. Στις περιπτώσεις όπου το χρηματοδοτικό εργαλείο εμπεριέχει ενίσχυση, το Ακαθάριστο Ισοδύναμο Επιχορήγησης (ΑΙΕ) αυτής παρακρατείται κατά την ολοκλήρωση του σχεδίου βελτίωσης κατά το ποσοστό που υπερβαίνει την ανώτατη ένταση στήριξης με την οποία έχει ενταχθεί ο δικαιούχος.
Ανδρομάχη Νάστου Αποδεκτός Σχολιασμός Pending Moderation
Επισκέπτης
Δεδομένης της κατάστασης που επικρατεί στην Δυτική Μακεδονία λόγω της μεταλιγνιτικής εποχής, τα ποσοστά στους πίνακες 1 & 2 είναι ιδιαίτερα χαμηλά για ένα τόπο που χρειάζεται βάσεις ώστε να ξεκινήσει ξανά από την αρχή και οι άνθρωποι που διαμένουν σε αυτόν τον τόπο να παλέψουν για ένα βέβαιο μέλλον. Συνεπώς είναι απόλυτη ανάγκη να αυξηθούν τα ποσοστά για να δοθούν επιπλέον κίνητρα σε όλους αυτούς τους ανθρώπους ώστε να μείνουν στον τόπο τους για ένα καλύτερο αύριο.
τα συλλογικά σχήματα θα δώσετε 60%.... κανένα μπόνους σε σχέση με μεμονωμένους αγρότες! Έτσι θα πείσετε τους μεμονωμένους να μετέχουν σε συλλογικά σχήματα? για να συνάδουν τα λεγόμενά σας με τις πράξεις σας θα πρέπει τα συλλογικά σχήματα που όλο τον προηγούμενο καιρό ακόμα και τώρα λέτε ότι προωθείται και προσπαθείτε να πείσετε όλους τους μεμονωμένους αγρότες να μετέχουν σε αυτά να έχουνε ποσοστό τουλάχιστον 80% αν θέλετε πραγματικά οι αγρότες να έχουν ένα κίνητρο και να μετέχουν σε συλλογικά σχήματα Όσο θα τα αντιμετωπίζεται επί ίσοις όροις δεν θα έχουν καμία τύχη
  • Σελίδα :
  • 1


Δεν υπάρχουν ακόμα σχολιασμοί για αυτή τη ανάρτηση.
Γίνετε ένας από τους πρώτους που θα κάνετε σχολιασμό σε αυτήν τη ανάρτηση!
Λυπούμαστε, η συζήτηση αυτή την στιγμή είναι κλειδωμένη. Δεν θα είστε σε θέση να δημοσιεύσετε αυτή την στιγμή.