ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΕΩΝ ΥΠΑΑΤ

Ηλεκτρονική διαδικτυακή Πλατφόρμα για τη διενέργεια ηλεκτρονικών διαβουλεύσεων του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων
  1. Διαχειριστής Ιστοσελίδας
  2. Λεπτομέρειες εφαρμογής των Δράσεων 4.1.1 «Υλοποίηση επενδύσεων που συμβάλλουν στην ανταγωνιστικότητα της εκμετάλλευσης» και 4.1.3 «Υλοποίηση επενδύσεων που συμβάλλουν στη χρήση ΑΠΕ καθώς και στην προστασία του περιβάλλοντος» του ΠAA της Ελλάδας 2014-2020
  3. Παρασκευή, 15 Σεπτεμβρίου 2017
  4.  Εγγραφή μέσω email

Γενικές προϋποθέσεις επιλεξιμότητας επενδύσεων

1. Οι επενδύσεις κρίνονται επιλέξιμες για στήριξη όταν συντρέχουν ταυτόχρονα οι παρακάτω γενικές προϋποθέσεις:
1.1. Προβλέπονται σε επιλέξιμο επενδυτικό σχέδιο.
1.2. Τεκμηριώνεται η νόμιμη κατοχή των ακινήτων στα οποία εγκαθίστανται μόνιμα οι επενδύσεις, σύμφωνα με το άρθρο 11.
1.3. Έχουν εύλογο κόστος υλοποίησης σύμφωνα με το άρθρο 13.
1.4. Αφορούν καινούργια και αμεταχείριστα επενδυτικά αγαθά.
1.5. Αφορούν αποκλειστικά την προς στήριξη εκμετάλλευση, τεκμηριώνεται η σκοπιμότητά τους, προσαρμόζονται λειτουργικά στις συνθήκες και στις δραστηριότητες της εκμετάλλευσης και έχουν δυναμικότητα, μέγεθος, ποσότητα ανάλογες της παραγωγικής ικανότητας της εκμετάλλευσης, σύμφωνα με τα όσα ορίζονται στα άρθρα 12 και 14
1.6. Συμμορφώνονται με τα ενωσιακά (κοινοτικά) πρότυπα, τις εθνικές προδιαγραφές που έχουν θεσπιστεί για εφαρμογή σε συγχρηματοδοτούμενα μέτρα και την εθνική νομοθεσία.
1.7. Πραγματοποιούνται μετά την ημερομηνία οριστικής υποβολής της ηλεκτρονικής αίτησης στήριξης, με εξαίρεση τις γενικές δαπάνες οι οποίες μπορεί να έχουν πραγματοποιηθεί έως και 24 μήνες πριν από την ημερομηνία αυτή. Εφόσον η υλοποίηση των επενδύσεων προηγείται της απόφασης ένταξης, αυτές πραγματοποιούνται με αποκλειστική ευθύνη του υποψηφίου.
1.8. Δεν έχουν ενισχυθεί και δεν θα ενισχυθούν από άλλη πηγή.
1.9. Προβλέπεται από την ισχύουσα εθνική νομοθεσία να χαρακτηρίζονται ως «γεωργικές» (π.χ. μηχάνημα που ταξινομείται ως «γεωργικό» και όχι ως «μηχάνημα έργου»). Στην περίπτωση που δεν προβλέπεται από την νομοθεσία η δυνατότητα χαρακτηρισμού / ταξινόμησης της επένδυσης ως γεωργικής, τότε πρέπει απαραίτητα να χρησιμοποιείται στην εκτέλεση γεωργικών ή κτηνοτροφικών εργασιών, στην εκτροφή των ζώων, στη διαχείριση και ασφάλεια της εκμετάλλευσης, στη συντήρηση, στην προετοιμασία πρώτης πώλησης και προώθησης των προϊόντων της εκμετάλλευσης. Για την εφαρμογή της παρούσας νοούνται ως «γεωργικές» και οι επενδύσεις για την αξιοποίηση ανανεώσιμων πηγών ενέργειας (ΑΠΕ) με σκοπό την κάλυψη των αναγκών της εκμετάλλευσης.
1.10. Τηρούν το σύνολο των προϋποθέσεων των παραρτημάτων της παρούσας που τις αφορούν.
1.11. Ικανοποιούν ανά κατηγορία τις ειδικές προϋποθέσεις που τίθενται στο άρθρο 9.

  1. Οι συλλογικές επενδύσεις κρίνονται επιλέξιμες για στήριξη όταν, επιπλέον των προϋποθέσεων της ανωτέρω παραγράφου, συντρέχουν τα εξής:
    2.1. Ο προγραμματισμός της επένδυσης πραγματοποιείται στη βάση ενός επιχειρηματικού σχεδίου το οποίο καταρτίζεται και υποβάλλεται από κοινού και αφορά το σύνολο των μελών του συλλογικού σχήματος.
    2.2. Υποβάλλεται μία μοναδική αίτηση στήριξης ανά πρόσκληση η οποία αφορά επενδύσεις που προορίζονται αποκλειστικά για κοινή χρήση από τα μέλη του συλλογικού σχήματος.
    2.3. Οι αιτούμενες επενδύσεις προσαρμόζονται λειτουργικά στις συνθήκες και στις δραστηριότητες των μελών του συλλογικού σχήματος και έχουν δυναμικότητα, μέγεθος, ποσότητα ανάλογες της συνολικής παραγωγικής ικανότητας αυτών.
    2.4. Η υλοποίηση της επένδυσης πραγματοποιείται προς όφελος του συνόλου των μελών του συλλογικού σχήματος με σκοπό τη βελτίωση συνολικά των επιδόσεων των εκμεταλλεύσεων των μελών.
ΔΗΜΑΚΟΥ ΜΑΡΙΑ ΓΕΩΠΟΝΟΣ ΤΕΧΝΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ Αποδεκτός Σχολιασμός Pending Moderation
Επισκέπτης
Σχετικά με τις συλλογικές επενδύσεις και τα συλλογικά σχήματα.
Σε όλο το κείμενο τα συλλογικά σχήματα «περνάνε» μέσα από την δημιουργία/ύπαρξη ξεχωριστής νομικής οντότητας – ξεχωριστού ΑΦΜ.
Α….Υπάρχει πραγματική ανάγκη (και δεν είναι θεωρητική – υποθετική περίπτωση) για «από κοινού επενδύσεις» δύο η περισσοτέρων γεωργών οι οποίοι δεν αποτελούν ένα άλλο νομικό πρόσωπο και δεν έχουν πρόθεση να δημιουργήσουν ένα άλλο νομικό πρόσωπο που να τους συμπεριλαμβάνει. Ενδέχεται να είναι συστεγαζόμενοι αλλά και να μην είναι. Μία τέτοια οπτική συμβάλλει στην δημιουργία οικονομιών κλίμακας καθώς και στην αποφυγή επενδύσεων εκ του περισσού. Αυτή η ανάγκη διαπερνά τόσο την Φυτική όσο και την Ζωική παραγωγή. Αναφέρω δύο χαρακτηριστικά παραδείγματα:
Πχ εξοπλισμός δύο η περισσοτέρων γεωργών που έχουν καλλιέργεια επιτραπέζιων αμπελιών.
Πχ αμελκτήριο και τροφοδοσία σε συστεγαζόμενη κτηνοτροφική εκμετάλλευση
Υπογράφοντας ένα ιδιωτικό συμφωνητικό όπου να αποτυπώνονται τα μερίδια νομικής και οικονομικής ευθύνης θα μπορούσαν να κάνουν από μία αίτηση ο καθένας για το ποσό που του αναλογεί επί της επένδυσης??Υπάρχει κάποια πιθανότητα υποβολής αίτησης στήριξης χωρίς να δημιουργήσουν νέα νομική οντότητα?
Β…Οι γεωργοί οι οποίοι έχουν υποβάλλει ΑΕΕ 2017 και συστήνουν νομικό πρόσωπο –συλλογικό σχήμα κατά την έννοια της παρούσης (προ υποβολής αίτησης στήριξης) το οποίο δεν έχει υποβάλλει ΑΕΕ 2017 τι κάνουν? Είναι επιλέξιμο ένα τέτοιο νομικό πρόσωπο?
Τα ανωτέρω σχόλια τα αναρτώ στα άρθρα 4,5, 6,7 και 8 διότι από αυτά έχει προέλθει ο προβληματισμός
  • Σελίδα :
  • 1


Δεν υπάρχουν ακόμα σχολιασμοί για αυτή τη ανάρτηση.
Γίνετε ένας από τους πρώτους που θα κάνετε σχολιασμό σε αυτήν τη ανάρτηση!
Λυπούμαστε, η συζήτηση αυτή την στιγμή είναι κλειδωμένη. Δεν θα είστε σε θέση να δημοσιεύσετε αυτή την στιγμή.

Στατιστικά

  1. Σύνολο Αναρτήσεων: 113
  2. Σύνολο Ολοκληρωμένων Αναρτήσεων: 77
  3. Σύνολο Μη Ολοκληρωμένων Αναρτήσεων: 36
  4. Τελευταίο Μέλος: Κακαγιάννης Νικόλαος
Συνδεδεμένοι Χρήστες

Οι Διαβουλεύσεις μου

34 Επισκέψεις
0 Ψήφοι
0 Σχολιασμοί
Αναρτήθηκε την Τετάρτη, 08 Νοεμβρίου 2017

Αναζήτηση Ανάρτησης

Τελευταίες Αναρτήσεις

Άρθρο 11 - Περιφερειακή Διάρθρωση
Περιφερειακές Ενότητες 1.Όλες οι περιφερειακές οργανικές μονάδες του Οργανισμ...
241 Επισκέψεις
0 Ψήφοι
σχολιασμοί
Αναρτήθηκε την Τρίτη, 28 Νοεμβρίου 2017
Άρθρο 14 - Διάκριση οργανικών θέσεων
1. Οι οργανικές θέσεις του τακτικού προσωπικού του Οργανισμού ανέρχονται σε εννι...
119 Επισκέψεις
0 Ψήφοι
σχολιασμοί
Αναρτήθηκε την Τρίτη, 28 Νοεμβρίου 2017
Άρθρο 10 - Κεντρική Υπηρεσία – Επιχειρησιακοί Στόχ
1. Στην Κεντρική Υπηρεσία του Οργανισμού συνιστώνται οι παρακάτω οργανικές μονάδ...
103 Επισκέψεις
0 Ψήφοι
σχολιασμοί
Αναρτήθηκε την Τρίτη, 28 Νοεμβρίου 2017
Άρθρο 2 - Νομική μορφή – Έδρα
1. Ο «ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΓΕΩΡΓΙΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ – ΔΗΜΗΤΡΑ» (ΕΛΓΟ – ΔΗΜΗΤΡΑ), ο οποίος συστ...
157 Επισκέψεις
0 Ψήφοι
σχολιασμοί
Αναρτήθηκε την Τετάρτη, 29 Νοεμβρίου 2017
Άρθρο 1 - Ορισμοί
Είναι χρήσιμο στην αρχή του νομοσχεδίου να υπάρχει εννοιολογικός προσδιορισμός τ...
168 Επισκέψεις
0 Ψήφοι
σχολιασμοί
Αναρτήθηκε την Τετάρτη, 29 Νοεμβρίου 2017

Δημοφιλείς Διαβουλεύσεις

Οι περισσότερο σχολιασμένες

Τελευταίοι Σχολιασμοί

Επισκέπτες

Σήμερα7
Εχθές82
Αυτή την εβδομάδα278
Αυτόν το μήνα1323
Σύνολο681106

Ποιος είναι Online

1
Online

14 Δεκεμβρίου 2017

Συνδεσεις

Πρόγραμμα Διάυγεια  |  Υπ. Αγροτικής Ανάπτυξης & Τροφίμων open gov gr data gov gr

Πληροφορίες


1540 Κέντρο Εξυπηρέτησης Αγροτών 


Ο τηλεφωνικός αριθμός "1540" αποτελεί σύστημα, αυτόματης τηλεφωνικής εξυπηρέτησης. Διασυνδέεται με τα πληροφοριακά συστήματα του Υπουργείου και προσφέρει υπηρεσίες αυτοματοποιημένης απάντησης.

Επικοινωνία

 

Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων |

Διεύθυνση: Αχαρνών 2, Αθήνα, 101 76, Ελλάδα |

Τηλεφωνικό Κέντρο: +30 (210) 212-4000 |  

Κέντρο εξυπηρέτησης Αγροτών: 1540 και το emailinfo@minagric.gr |

 

Η ταχυδρομική διεύθυνση της Διεύθυνσης Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης είναι: Αχαρνών 381 & Δεστούνη 2,

Τ.Κ.: 111 43, Αθήνα.

Showcases

Background Image

Header Color

:

Content Color

: