11. Διοικητικός έλεγχος των αιτήσεων στήριξης – Ένταξη, ανάκληση, τροποποίηση πράξεων
Όλα τα στάδια των παρ. 10.3 και 11 (υποβολή αιτήσεων, έλεγχος πληρότητας, αξιολόγηση, εγκριτική
απόφαση, τροποποίηση απόφασης, πιστοποιήσεις, εκθέσεις διοικητικής και επιτόπιας επαλήθευσης,
εξέταση ενστάσεων, εκταμιεύσεις ενισχύσεων & προκαταβολών, ολοκλήρωση, τήρηση μακροχρόνιων
υποχρεώσεων) καταγράφονται και τα σχετικά δεδομένα τους εισάγονται σε σχετικές ηλεκτρονικές
φόρμες του πληροφοριακού συστήματος, όπως προβλέπεται από τη διαδικασία Δ1_Οδ.2 Οδηγίες
Υλοποίησης Δράσεων Ενισχύσεων του ΣΔΕ του ΤΑΑ. ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ.........................