Είναι απαραίτητο να γίνει σαφής διαχωρισμός των επιπέδων 6 και άνω (Τριτοβάθμια εκπαίδευση) από τις υπόλοιπες κατηγορίες 5 και 4 (Μεταλυκειακή και Δευτεροβάθμια). Προτείνεται:
- όσοι έχουν τίτλο σπουδών επιπέδου 6 και πάνω να λαμβάνουν το μέγιστο της μοριοδότησης, δηλαδή 8%,
- όσοι έχουν τίτλο σπουδών επιπέδου 5 να λαμβάνουν μια ενδιάμεση μοριοδότηση, δηλαδή 6% και
- όσοι έχουν τίτλο σπουδών επιπέδου 4 να λαμβάνουν μοριοδότηση, δηλαδή 4%
Η αξιολόγηση θα πρέπει να βαθμολογείται και με κάθε είδους πτυχίο που έχει πάρει κάποιος, είναι αδικία να μπαίνει τοίχος σε ειδικότητες (μηχανικών προϊόντων για παράδειγμα), αυτό που παράγουμε είναι προϊόντα τα όποια απευθύνονται στους καταναλωτές και θα πρέπει να υπάρχει συνεργασία όλων των ειδικοτήτων. ο περιορισμός γίνεται για να πηγαίνουν τα προγράμματα σε συγκεκριμένα άτομα, γιατί γνωρίζεται ότι οι περισσότεροι γεωργοί είναι αμόρφωτοι...
Καλό θα είναι να γίνει διαχωρισμός και να παίρνουν περισσότερα μόρια όσοι έχουν πτυχίο επιπέδου 6 και πάνω. Για παράδειγμα 4% για το επίπεδο 4, 6% για το επίπεδο 5 και 8% για το επίπεδο 6 και πάνω ή κάτι παραπλήσιο.
Με δεδομένο ότι το μέτρο είναι ανταγωνιστικό και όσοι αιτούντες δεν εγκριθούν θα απορρίπτονται αμέσως μιας και δε θα είναι επιλαχόντες και με την παραδοχή ότι αυτό θα μείνει ως έχει και στην υπουργική απόφαση, ίσως θα ήταν προτιμότερο να ανεβεί η ελάχιστη βαθμολογία πιο πάνω ακόμη και στα 60 μόρια για να μην μπουν σε διαδικασία αίτησης στο υπομέτρο κάποιοι υποψήφιοι, χωρίς στην ουσία να έχουν πραγματικές ελπίδες ένταξης.
εδω σωστα βαθμολογειται η κατοχη πτυχιου γεωτεχνικης κατευθυνσης! παρολα αυτα θα πρεπει να μπει μια βαθμολογηση και για αυτους που κατεχουν πτυχιο επιπεδου 5 η ανωτερο οικονομικης κατευθυνσης-δοικησης επιχειρησεωνω ο αγρος πλεον ειναι επενδυτικος τομεας και χρειαζεται γνωσης οικονομιας και διοικησης.
με αυτο το μετρο θα δωθει ευκαιρια σε νεους που ξερουνε απο οικονομια και δοικηση με αποτελεσμα να υπαρχουνε λιγοτερες πιθανοτητες αστοχιας επιχρηματικων σχεδιων.
ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΛΑΒΕΙ ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΑ ΥΠΟΨΙΝ ΑΥΤΟ